Nye perspektiver på
Kort om bogen
Den meningsfulde virksomhed
Den meningsfulde virksomhed er en bog om, hvordan du skaber meningsfulde relationer, organisationer, kulturer, ledere og kommunikatører. I bogen får du enkle værktøjer til at arbejde med meningsfuld kommunikation og branding, du får en masse praksis-eksempler fra virksomheder, organisationer og kommuner, og så bliver du præsenteret for bærende begreber og teorier inden for meningsskabelse, kommunikation og branding.
Målet med bogen er at give et balanceret indblik i udfordringerne og mulighederne i kommunikation og branding fra den meningsfulde virksomhed.
Om forfatteren
Bogens forfatter er Lars Sandstrøm, der er rådgiver og ejer af konsulentvirksomheden Corporate Relations, der gennemfører interessentanalyser, udvikler kommunikations- og brandingstrategier, uddanner kommunikatører, og rådgiver i intern og ekstern kommunikation. Lars har løst opgaver for en række af Danmarks største virksomheder, organisationer og kommuner.
Lars er desuden ekstern lektor og vejleder på RUC’s kommunikationsuddannelse. Han bliver ofte anvendt som foredragsholder og kursusleder, og har i en årrække været medlem af bestyrelsen i Dansk Investor Relations Forening samt Dansk Kommunikationsforening. Han er cand. scient. soc. i PR fra RUC.
Den meningsfulde virksomhed er hans fjerde udgivelse med fokus på strategisk kommunikation, relationer og branding.
Foredrag om den meningsfulde virksomhed
Lars Sandstrøm giver foredrag og oplæg, afholder kurser og faciliterer workshops om den meningsfulde virksomhed. Det kan fx være oplæg til det næste medarbejderseminar, strategikonference eller netværksmøde. Det kan være et kursus for leder-, kommunikations- eller marketing-teamet. Eller det kan være en hands-on workshop med test af de forskellige værktøjer til meningsfuld kommunikation og branding.
Det hele bliver skræddersyet til dine specifikke behov.
T: +45 4096 1388 E: lars@corporaterelations.dk
Andre udgivelser
_____________________
Relationsstrategi
Samfundslitteratur, 2012
_____________________
Corporate branding
Samfundslitteratur, 2006, 2. udg.
_____________________